ایجاد شورای ولایتی نهضت فراگير در ولایت فاریاب
مشعل مشعل

 

روز جمعه 6 میزان سال جاری فعالین و طرفداران نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان طی جلسه باشکوهی در ولایت فاریاب مسایل عمومی و جاری کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند در قسمتي از صحبت ها آمده است:

نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان که ازجمع شخصیت های با اعتبار سیاسی – اجتماعی و فرهنگی جامعه ما ایجاد گردیده است. مشروعیت خود را در صحنه سیاست افغانستان مطابق به قانون اساسی افغانستان بدست آورده و سیاست اصولی را در چوکات مرامنامه و اساسنامه واقعبینانه ، عملی و منطبق به شرایط جامعه به پیش می برد.

در بخش دیگر اجندا بنابر پیشنهاد محترم سید لقمان گوهری روی مسایل تشکیلاتی در فضای کاملا ً آزاد و دموکراتیک بحث صورت گرقته و در نتیجه به تعداد هفت تن که نام های شان در زیرآمده است  به عضویت شورای ولایتی انتخاب شدند.

1- سید لقمان گوهری             

   2- عبدالصمد       

  3- اسحق شمس

4- محمد یوسف       

 5- محمود ملازاده 

 6- محمود صدیق 

 7- خیر محمد انوش 

اعضای شورای ولایتی در نخستین اجلاس خويش محترم سید لقمان گوهری را بحیث رئیس شورا انتخاب نموده و باالترتیب مسولیت امور تشکیلاتی ، آموزش فرهنگ ، روابط سیاسی ، مالی و اداری و اسناد و ارتباط به محترمان عبدالصمد – اسحق شمس – محمد یوسف – محمود جان ملازاده و محمد صدیق سپرده شد.

در ختم محترم سید لقمان گوهری از اعتماد اعضای نهضت قراگیر دموکراسی و ترقی ابراز سپاس و امتنان نموده ،وعده سپرد با تمام نیرو و توان در جهت تحقق اهداف مرامی مبارزه نموده و در سازماندهی امور تشکیلاتی درساحات تحت مسولیت از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نخواهد کرد .

جلسه در مبان شور و شعف اشتراک کننده گان به پایان رسید.

 


October 8th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها